P E R S
  Shaiya TR TANITIM
 

http://tr.shaiya.aeriagames.com/ Sitesinde Ayrıntılı Tanıtım Bulunmaktadır

Shaiya Serüveni

Teos uğruna savaş

 

Uzun, çok uzun yıllar önce Teos'ta yalnızca Etain adında bir tanrıça ve yarattığı üç ırk yaşıyordu; Ejderler, Nordeinler ve Dumianalar.

Tanrıça Etain, Nordeinler'i kusurlu bulup yeryüzünün altına sürdü. Kibirli Dumianalar onun gücünden ve otoritesinden şüphe etmeye başlamışlardı. Bu şüphe tanrıçayı zayıflatınca Dumianalar onu öldürdü. Etain'in ruhu iki parçaya ayrıldı.

Tanrıça'nın ölümü Teos'u dengesiz ve korumasız bırakmıştı. Diğer tanrılar Teos'u ele geçirebilmek için bir yarışa girdiler ve Teos'u yerle bir etmeleri için canavarlar yarattılar.

Ortalık yatıştığında Teos'u gözleyen iki yeni tanrıça vardı.

Ejderhalar inzivaya çekildi, geride kalan Dumianalar iki ırka bölündü, her biri bir tanrıçayı seçti.

Bu iki ırk (Elfler ve Vailler) sürekli bir çatışma halindeydiler. Birbirlerine karşı olan nefretleri çok uzun zamandır süregelen gerginliklerle besleniyordu. Kısa süre sonra insan ve elf güçleri birleştiler. Bu sırada tekrar ortaya çıkan Nordein ırkı Vaillerle birleşmekteydi. Bunun sonucunda "Işık İttifakı" ve "Öfke Kardeşliği" adında iki grup oluşturdular. Bu iki taraf halen bu diyarlarda dolaşmakta olan canavarlarla savaşmanın yanısıra, Teos'un hakimiyetini ele geçirmek için birbirleriyle bitmek bilmeyen bir savaş sürdürmekteydiler.

Özellikler

İşte Shaiya Türkiye'nin özelliklerinden bazıları:

  • 1500'e 1500 PvP – Taraflar arasında amansız bir savaş.
  • Birlik Ligi – En güçlü birliklerin yer aldığı Gordion Birlik Ligi'ne katıl.
  • Kapalıçarşı – İki tarafa da açık dev bir ticaret merkezi.
  • Duello – Sözün bittiği yerde tarafından bir oyuncuya meydan oku.
  • Arena Savaşları – Devasa arenaya gir ve savaşını bir üst seviyeye taşı.
  • Tanrıça'nın Nimeti – Düşmanlarına haddini bildirmen için Tanrıça'nın desteğini arkana al.
  • Arayış, gayret, üstünlük uğruna savaş, hakimiyet için katliam, zindanlar, ejderhalar, iblisler ve çok daha fazlası...


 

Taraflar

 
ışık ittifakı Öfke Kardeşliği
Antik çağlardan beri süregelen Elf ırkı, Vailler'e karşı verdikleri savaşta zamanla desteklerini kaybettiler. Büyülerini besleyen türlü enerjiler bitmek bilmeyen bu savaş esnasında doğaya karıştı. Umutsuzluğa kapılan Elfler tanrıçalarından yardım istedi. Bu istekleri duyulduğunda yerde devasa bir çukur açıldı ve başka diyarlara doğru uzayan bir köprü belirdi. İşte bu köprüde Elfler ve insanlar ilk defa karşılaştılar ve birbirlerine ne olursa olsun hep bir arada savaşacaklarına dair söz verdiler. Böylece Işık İttifakı kurulmuş oldu ve tek bir gayeleri vardı: Işığın Tanrıçası Etain'i diriltmek... Kötülük ne kadar güçlü olursa olsun, ortak nefret daha güçlüdür. Bunu çok iyi bilen Vail kahramanı Isquiron ve Nordein hükümdarı Tyrannus, Işık ittifakı'nı sonsuza dek yeryüzünden silmek için bir kardeşlik andı içtiler. Vail taktikleri Nordeinler'in yıkıcı gücüyle birleşince düşmanları Teos'un kaç bucak olduğunu göreceklerdi...

 

 

Irklar

 

İnsanlar

Teos'un en gençleri İnsanlardır.Güçlü, zeki ve çevik... İnsanlar neredeyse Teos'taki bütün görevleri üstlenebilirler ama daha çok güçleri ve ruhani özellikleriyle öne çıkmışlardır. Doğuştan cengaver ve rahip olan İnsanlar büyülü Elfler'i çok iyi tamamlar. Tanrıçaları tarafından Teos'a, düzeni ve birliği yeniden kurmaları umuduyla gönderilmişlerdir. Malesef onlar da bu karmaşanın içine çekildi ve yanlarında dost olarak bir tek Elfler kalmıştı.

Elfler

Düzenli, zeki ve tedbirli kavramları bir elfi tanımlamayabilmek için gerekenlerden yalnızca bir kaçıdır. Elfler, Vailler gibi, Dumianas'ın torunlarıdır. Doğa kanunları, düzen ve disiplin elfler için çok büyük önem taşır. Birincil amacı olası tehlikeleri sınırlarından olabildiğince uzakta tutmak olan büyülü elf ırkı, Işık Tanrıçası'nın göz bebeğidir.

Vailler

Zeki ve çevik, kurnaz ve ruhani, Vailler Karanlıklar Tanrıçası'nın gözde ırkıdır. Dumianas neslinden gelen iki ırktan biri olan ilginç ve gizemli vail ırkı beklenenin aksine, savaşa ve şiddete susamış bir ırk değildir. Fakat kendi bölgelerinde dengeyi ve huzuru korumak adına her türlü hain ve korkunç davranışı sergilemekten kaçınmazlar. Fazla kuvvetli olmayan Vailler, gizli ve esrarengiz savaş teknikleriyle bu durumun üstesinden gelirler.

Nordeinler

Nordeinler, Büyük Savaş'ın son dönemlerinde Teos'u korumaları için yaratıldılar. Uygar ve zeki olmaktan oldukça uzak olan Nordeinler gaddar ve saldırgan bir ırk olarak tanınırlar. Fakat bu kadim ırkı bu özelliklerinden dolayı yargılamak doğru değildir. Süregelen savaşlarda gördüklerinden dolayı büyüyü kınayan nordeinler, savaşta sihir kullanmamaktan yanadırlar. Bu belki de sihirli elfler yerine ruhani Vailler'in yanında saf tutmalarının en önemli sebeplerinden biridir.

 

 

Klaslar

 

Shaiya'da her ırk için aralarından seçilebilicek belli klaslar mevcuttur. Bu klasları tanıyalım:

İnsan - Cengaver

Cengaverler tipik yakın dövüşçülerdir, bire bir karşılaşmaları tercih ederler. Bir cengaverin en önemli özelliği fiziksel saldırı gücü olmasına karşın özel yeteneklerini kullanabilmek için bir miktar manaya da ihtiyaç duyar.

Özellikleri:

- Çoğu silahı kullanabilirler.

- Üst düzey fiziksel saldırı gücüne sahiptirler.

- Savaşlarda ön saflarda etkili olurlar.

- Her seviye artışında otomatik olarak +1 GÜÇ puanı alırlar.

İnsan - Muhafız

Muhafızlar üstün Dayanıklılık ve Hayat puanlarıyla ön safların değişmez savaşçılarıdır. Muhafızlar, cengaverlerin aksine aynı anda birden fazla düşmanla girdikleri mücadelelerden canlı çıkmayı başarabilirler. Ayrıca canavarları üstüne çekme özelliği sayesinde gruplarda çok faydalı olurlar.

Özellikleri:

- Kalkan, tek-el kılıç ve ağır silahları kullanabilirler.

- Yüksek direnç ve yaşam enerjisine sahiptirler.

- Savaş hengamesinde hiç düşünmeden göğüs göğse çarpışmaya hazırdırlar.

- Her seviye artışında otomatik olarak savunmaları ve hayat puanları artar (+1 DEF).

İnsan – Rahip

Rahipler yeteneklerini insanlığın ruhani doğasından alırlar. Yenileme büyüleriyle savaşlarda gerek kendilerine gerekse içinde bulundukları gruba büyük fayda sağlarlar. Hem ölüleri diriltebilen hem de büyülere karşı koruma sağlayabilen rahipler bu özellikleriyle paganların karşıt klasını temsil ederler.

Özellikleri::

- Yenileme büyülerinde uzmandırlar.

- Müttefiklerini güçlü yaratıklara dönüştürebilirler.

- Rakiplerini zararsız hayvanlara dönüştürebilirler.

- Her seviye artışında +1 BIL (Bilgelik puanı) alırlar.

Elf – Korucu

Korucular doğa ve hayvanlar üzerine sahip oldukları bilgiler sayesinde çevrelerine uyum sağlamakta ustadırlar. Gizlenme, şaşırtma ve pusuya yatma bir korucunun en önemli özellikleridir. Kendini zararsız bir hayvana dönüştürerek ormanda farkedilmeden dolaşabilir.

Özellikleri:

- Kısa kılıçları ve muştaları kullanabilirler.

- Üstün sıyrılma yetenekleri vardır.

- Gizlenme ve dönüşme yeteneklerine sahiptirler.

- Her seviye artışında +1 BEC (Beceri puanı) alırlar.

Elf – Okçu

Okçular uzun mesafe saldırıları sayesinde tehlikelerden uzak durabilirler. Rakibinin hareket ve saldırı hızını düşürerek rahatça üstesinden gelebilirler. Özel yetenekleri sayesinde rakiplerinin üzerine gerçek anlamda ok yağdırabilirler. Oldukça şanslı olan okçular, diğer klaslara oranla daha çok kritik hasar verebilirler.

Özellikleri:

- Ok, tatar yayı ve kısa kılıç kullanabilirler.

- Uzmanlık alanları uzun mesafeli saldırılardır.

- Üstün isabet oranına sahiptirler.

- Her seviye artışı ile birlikte şansları da artar (+1 ŞAN).

Elf – Büyücü

Elfleri elf yapan özelliklerden belki de en önemlisi büyü kullanımı, bu özelliğin en ön plana çıktığı klas da kuşkusuz büyücülerdir. Büyücüler gerek teker teker gerekse grup halinde, her türlü rakiple başetmek için büyüye başvururlar. Ateş, su, toprak ve hava elementlerinden sağlayabildikleri fayda sayesinde oldukça çetin bir düşmana dönüşürler.

Özellikleri:

- Olağanüstü saldırılara sahiptirler.

- Bir hedefe veya bir alana saldırabilirler.

- Her seviye artışında 1 Zeka puanı alırlar (+1 ZEK).

Vail – Suikastçı

Öfke Birliğinin koruculara verdiği karşılık suikastçılardır. Suikastçiler, aynı korucular gibi doğa ve hayvanlar üzerine sahip oldukları bilgiler sayesinde çevrelerine uyum sağlamakta ustadırlar. Gizlenme, şaşırtma ve pusuya yatma bir suikastçının en önemli özellikleridir. Zararsız bir hayvana dönüşerek, hatta düşman kılığına girerek farkedilmeden dolaşabilir.

Özellikleri:

- Kısa kılıçları ve muştaları kullanabilirler.

- Üstün sıyrılma yetenekleri vardır.

- Gizlenme ve dönüşme yeteneklerine sahiptirler.

- Her seviye artışında +1 BEC (Beceri puanı) alırlar.

Vail – Pagan

Ruhani güçleri reddeden paganlar bu sayede büyü kullanımında uzmanlaşmışlardır. Paganlar, gerek teker teker gerekse grup halinde, her türlü rakiple başetmek için büyüye başvururlar. Ateş, su, toprak ve hava elementlerinden sağlayabildikleri fayda sayesinde oldukça çetin bir düşmana dönüşürler.

Özellikleri:

- Olağanüstü saldırılara sahiptirler.

- Bir hedefe veya bir alana saldırabilirler.

- Her seviye artışında 1 Zeka puanı alırlar (+1 ZEK).

Vail – Kahin

Kahinler yeteneklerini Vaillerin ruhani doğasından alırlar. Yenileme büyüleriyle savaşlarda gerek kendilerine gerekse içinde bulundukları gruba büyük fayda sağlarlar. Hem ölüleri diriltebilen hem de büyülere karşı koruma sağlayabilen rahipler bu özellikleriyle paganların karşıt klasını temsil ederler.

Özellikleri:

- Müttefiklerini güçlü yaratıklara dönüştürebilirler.

- Rakiplerini zararsız hayvanlara dönüştürebilirler.

- Her seviye artışında +1 BIL (Bilgelik puanı) alırlar.

Nordein – Savaşçı

Savaşçılar tipik yakın dövüş ustalarıdır. En öneli özellikleri fiziksel saldırı güçleri olmasına rağmen gerçek potansiyellerini su yüzüne çıkarmaları için mana puanlarını da gözardı etmemelidirler.

Özellikleri:

- Çoğu silahı kullanabilirler.

- Üst düzey fiziksel saldırı gücüne sahiptirler.

- Savaşlarda ön saflarda etkili olurlar.

- Her seviye artışında otomatik olarak +1 GÜÇ puanı alırlar.

Nordein – Nöbetçi

Nöbetçiler de muhafızlar gibi üstün Dayanıklılık ve Hayat puanlarıyla ön safların değişmez savaşçılarıdır. Nöbetçiler, savaşçıların aksine aynı anda birden fazla düşmanla girdikleri mücadelelerden canlı çıkmayı başarabilirler. Ayrıca canavarları üstüne çekme özelliği sayesinde gruplarda çok faydalı olurlar.

Özellikleri:

- Kalkan, tek-el kılıç ve ağır silahları kullanabilirler.

- Yüksek direnç ve yaşam enerjisine sahiptirler.

- Savaş hengamesinde hiç düşünmeden göğüs göğse çarpışmaya hazırdırlar.

- Her seviye artışında otomatik olarak savunmaları ve hayat puanları artar (+1 DEF).

Nordein – Avcı

Avcılar uzun mesafe saldırıları sayesinde tehlikelerden uzak durabilirler. Rakibinin hareket ve saldırı hızını düşürerek rahatça üstesinden gelebilirler. Özel yetenekleri sayesinde rakiplerinin üzerine gerçek anlamda ok yağdırabilirler. Şanslarıyla öne çıkan avcılar, diğer klaslara oranla daha çok kritik hasar verebilirler.

Özellikleri:

- Ok, cirit ve tek-el balta kullanabilirler.

- Uzmanlık alanları uzun mesafeli saldırılardır.

- Üstün isabet oranına sahiptirler.

- Her seviye artışı ile birlikte şansları da artar (+1 ŞAN).

 

 

 

Nİtelİk arttırma / Lapİs

 

Nesnelerinize Lapis monte ederek özelliklerini geliştirebilirsiniz.

Lapis montajı için ihtiyacınız olanlar:

  1. Bir Lapis
  2. En az bir boş slotu bulunan bir nesne
  3. Altın
  4. ve bir demircidir.

 

Sadece slotlu nesnelere Lapis monte edilebilir. Bu nesneleri isimlerinden ayırt etmek mümkündür.
 

    • Değerli = 1 Slot
    • Kutsal = 2 Slot
    • Kahraman = 3 Slot
    • Korkunç = 4 Slot
    • Efsane = 5 Slot
    • İlahi = 6 Slot

 

Lapisleri yerleştirmeye başlamadan önce aşağıdaki Lapis listesinden elinizdeki Lapis'in özellikleri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Lapis Listesi

Normal Lapis Yerleştirme:

Öncelikle her büyük şehirde bulunan demircilerden birini bulmalısınız.

 

Demircinin üzerine çift tıkladığımızda açılan pencerede "Silahları tamir et" butonuna tıklıyoruz.

Açılan pencerede "Lapis Yerleştir" butonuna tıklıyoruz.

Karşımıza Lapis yerleştirme işlemini yapabileceğimiz boş kutulardan oluşan bir pencere çıkıyor.



Kutular:
 

  1. Nesne Kutusu: Buraya Lapis yerleştirmek istediğiniz nesneyi koymalısınız.
  2. Lapis Kutuları: Bu kutulara yerleştirmek istediğiniz Lapisleri koymanız gerekiyor. Nesnenizin cinsine göre slot sayısı 1-6 arası değişir.
  3. Çekiç Kutusu: Bu kutu özel lapis yerleştirme işlemlerinde montaj aparatı veya operatör çekicini yerleştirmeniz içindir.

 

Öncelikle Lapis yerleştirmek istediğimiz nesneyi çantamızdan nesne kutusuna sürüklüyoruz.



Daha sonra yerleştirmek isdeğimiz Lapisi boş olan bir Lapis kutusuna koymamız gerekiyor.



"Lapis Yerleştir" butonuna tıklamadan önce son bir kez nimeti kontrol etmenizde fayda var. Çünkü nimetin yüksek olması Lapisin başarı ile yerleştirilme ihtimalini arttıracaktır. Lapis yerleştirme için en uygun zaman nimetin tamamen dolu olduğu zamandır.



Son olarak "Lapis Yerleştir" butonuna tıklıyoruz ve karşımıza bu işlemin kaç altına mal olacağını gösteren bir pencere çıkıyor. Bu noktada işlemi "tamam" butonu ile onayladığımız takdirde yerleştirmeyi deneyecek ve işlem sona erecektir.



Eğer işlem başarılı olmuşsa Lapis ve nesne artık tek bir nesne halini almış ve lapis yerleştirilmiş nesnenizin özellikleri geliştirilmiş demektir. Aksi takdirde Lapis kırılır ve yerleştirme işleminin başka bir Lapis ile yeniden denenmesi gerekir.


Yardımcı nesneler ile Lapis yerleştirme:


Lapislerin seviyeleri yükseldikçe başarılı olarak yerleştirilme ihtimalleri düşer ve az bulunur Lapisleri daha az riske etmek için yardımcı nesneler kullanmak gerekir. Bu nesneler yerleştirme işleminin başarı ihtimalini arttırmak veya işlem sırasındaki nesne kaybını önlemek için kullanılır.

 


Yerleştirme ihtimalini arttırmak için:
 

  1. Montaj Aparatı:

    Lapis yerleştirme ihtimalini arttırmak için kullanılır. Başarı ihtimalini 2 katına çıkarır. Ancak yerleştirme ihtimali %50'nin üzerine çıkamaz.
     
  2. Ayrıcalıklı Operatör Çekici:

    Bu ayrıcalıklı çekiç özellikle nadir bulunan Lapisleri monte etmek için kullanılır. Ancak yerleştirme ihtimali hiç bir zaman %50'yi geçemez.

 

Operatör çekici ve montaj aparatı kullanımı oldukça basittir. Sadece Lapis yerleştirme işlemine başlamadan önce çekiç kutusuna montaj aparatını veya operatör çekicini yerlestirmeniz gerekir. Böylece Lapis yerleştirme işleminizin başarılı olma ihtimali yükselir.

Nesnelerinizi korumak için:
 

    Bileşim Muskası:


Bileşim muskası yerleştirme işlemi sırasında nesneye zarar verme ihtimali olan Lapislere karşı nesnelerimizi korumak için öantamızda bulundurmamız gereken bir nesnedir. Yerleştirme sırasında özel bir işlem yapılması gerekmez, nesnenin üzerimizde olması etkisini göstermesi için yeterlidir.

 

 

 

Tanrıça'nın Nimeti

 

Savaşta her iki taraf da tanrıçasının nimetini kazanabilmek için çaba harcar. Tanrıça'nın Nimeti Shaiya'yı Shaiya yapan özelliklerden biridir. Bir tarafın, Tanrıça'nın nimetini arkasına alabilmesi için PvP alanlarında rakip tarafa karşı yeterli üstünlüğü sağlaması gerekir. Bu üstünlük hem öldürülen düşman adedine hem de ele geçirilen düşman harabesi miktarına bağlıdır. Tanrıça'nın nimeti tek bir alandaki değil, oyunun bütünündeki duruma göre belirlenir ve sadece sizi değil bütün bir tarafı etkiler ve bir çok pozitif etkisi vardır.

İşte Tanrıça'nın nimetinin faydalarından bazıları

1. Silahları güçlendirirken başarı ihtimalini arttırır.
2. Saldırı gücünü arttırır.
3. Maksimum HP, MP ve DP'nin artmasını sağlar.
4. Dinlenme sırasında HP, MP ve DP'nin yenilenme hızını arttırır.
5. Savaş sırasında MP ve AP'nin yenilenme hızını arttırır.
6. Büyü gücünü arttırır.
7. Savunma gücünü arttırır.(fiziksel saldırı ve büyülere karşı)
8. Dirilme sırasındaki TP kaybını azaltır.
9. Donanımın tamir masraflarını azaltır.
10. Tüketilebilen nesnelerin ömrünü arttırır.

Oyunda bir taraf diğerine üstünlük sağlamaya başladığında yukarıdaki resimde de gördüğünüz ekranın sağ alt tarafındaki Tanrıça'nın Nimeti göstergesi dolmaya başlar. Tamamen dolu olmasa da Tanrıça'nın Nimeti faydalarını doluluk oranına göre göstermeye başlar. Tamamen dolduğunda ise etki 10 dakikalığına doruk noktasına ulaşır ve oyuncular her alanda büyük bonuslar kazanırlar. 10 dakika sonrasında etki yavaş yavaş düşmeye başlar ve sonunda sıfırlanır. Tekrar yükseltmek için herşeye baştan başlamak gerekmektedir...

 

PvP-Rütbelerİ

 

PvP Rütbelerinin sağladığı avantajlar:


Nitelik Puanları:

Karakterinizin PvP Rütbesi yükseldikçe ekstra Nitelik Puanları kazanırsınız. Bu puanlar da diğer Nitelik Puanları gibi Durum Penceresindeki "Puan Dağitımı" seçeneğinden dağıtılabilir.
Uyarı: Nitelik Puanlarınızı ancak karakteriniz 16. seviyeye geldikten sonra Apulune veya Iris'de bulunan Savaşçı Eğitmenlerine giderek alabilirsiniz.

Altın:

Ölüm de PvP'nin bir parçası! Zor ve Aşırı modlardaki karakterler ölüm sayılarına göre Savaşçı Eğitmeninden savaş tazminatı olarak altın almaya hak kazanırlar.

PvP Rütbesini arttırmak:

  1. Öncelikle seviyenize uygun olan savaş alanında yerinizi alın.(1-15, 20-30 veya 1-60)
  2. Karşı taraftan olan oyuncuları öldürerek İnfaz sayınızı arttırın.

Rütbeler:

Rütbe Numarası   Ekstra Nitelik Puanları    
İnfaz Normal Zor Aşırı Sembol Rütbe
1 1 1 1 1 Angel Rank Onbaşı
2 50 2 3 3 Archangel Rank Cavuş
3 300 3 5 5 Principalities Rank Başçavuş
4 1,000 5 7 7 Powers Rank Kıdemli Başçavuş
5 5,000 10 12 12 Virtues Rank Asteğmen
6 10,000 15 18 18 DominionsRank Teğmen
7 20,000 - 18 20 Thrones Rank Üsteğmen
8 30,000 - 21 22 Cherubim Rank Yüzbaşı
9 40,000 - - 24 Seraphim Rank Binbaşı
10 50,000 - - 26 Balrog Rank Yarbay

Sınırlamalar:

  1. Zorluk derecesi karakterin ulaşabileceği en yüksek seviyeyi sınırlayabilir.
  2. Oyuncunun seviyesi ulaşılabilecek en yüksek seviyeyi sınırlayabilir.
  3. Bir oyuncu gğnde en fazla 2000 İnfaz gerçekleştirebilir.
  4. Oyuncunun rakibi ile arasında 10 seviye veya daha fazla fark varsa Infaz puanı kazanamaz.

     

     

      Birlik Sistemi  P E R S


       

    Birlik sistemi ile birlikte oyunu sizin için çok daha zevkli ve çekici hale getirecek bir çok yeni özellikle de tanışmış olacaksınız. Bu özelliklerin başında tabi ki Birlik Müsabakaları sonucunda elde edebileceğiniz Birlik Konutu geliyor. Ayrıca Birlikler birbirleri ile yapacakları savaşlar sonucunda her hafta güncellenen Birlik Sıralamasındaki yerlerini alacaklar.
    Birlik sisteminde birlik lideri konumunda bulunan oyuncu diğer üyelerin birlik hiyerarşisindeki rütbelerini değiştirerek onlara çeşitli haklar tanıma şansına sahiptir.

    Birlik Hiyerarşisi:

    Rütbe Birlik deposuna nesne koymak Birlik deposundan nesne almak Görevli ayarları Üye rütbesi ayarları Birlik düellosu başlatmak Konuta giriş hakkı
    1 Mevcut Mevcut Mevcut Mevcut (En Fazla 2.Seviye) Mevcut Mevcut
    2 Mevcut Mevcut Mevcut Mevcut (En Fazla 3.Seviye) Mevcut Mevcut
    3 Mevcut Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Mevcut
    4 Mevcut Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Mevcut
    5 Mevcut Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut
    6 Mevcut Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut
    7 Mevcut Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut
    8 Mevcut Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut
    9 Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut Değil Mevcut

    Birlik Konutu:


    Birlik Konutu satın almanız için şartlar:

    • Birlik lideri olmalısınız
    • Çantanızda 50,000,000 altın bulunmalı
    • Birliğiniz haftalık Birlik Müsabakası sıralamasında ilk 30'da yer almış olmalı

    Yukarıdaki 3 şartı yerine getirdiğiniz takdirde 5 gün içerisinde Birlik Konutuna sahip olabilirsiniz. Konut kirası olarak haftalık 1000 Etin vermeniz gerekir.

    Uyarı: Birlik Sıralamasında ilk 30'dan düşmeniz durumunda Birlik Konutuna girişiniz geçici olarak engellenecektir. Ancak bir sonraki sıralamada ilk 30'a yeniden girmeniz durumunda konutunuza yeniden kavuşabilirsiniz. Bu nedenle Birlik Müsabakalarında göstereceğiniz performans konusunda dikkatli olun!

    Birlik Konutunda bulunan görevlilerin özellikleri:

    Görevli Özellik
    Portal Nöbetçisi Çeşitli bölgelere ücretsiz olarak seyahat edebilmenizi sağlar. Portal Nöbetçisi'nin seviyesi yükseldikçe ücretsiz seyahat edebileceğiniz bölgelerin sayısı artacaktır.
    Silah Tüccarı Çok uygun fiyatlı silahlar satar. Seviyesi yükseldikçe alabileceğiniz silahların çeşitliliği artar.
    Zırh Tüccarı Çok uygun fiyatlı zırhlar satar. Seviyesi yükseldikçe alabileceğiniz zırhların çeşitliliği artar.
    Birlik Deposu Birliğin sahip olduğu nesnelerin saklanması için kullanılır. Seviyesi yükseldikçe kapasitesi büyür ve masrafları düşer.
    Demirci Nesnelerinizi tamir eder ve lapis yerleştirir. Lapis yerleştirme yüzdesi ve masrafı demircinin seviye yükseldikçe artar.
    Eczacı Ucuza ilaç satar. Seviyesi yükseldikçe ilaçların fiyatı düşer ancak eczacının masrafı artar.
    Esnaf Her türlü yararlı nesneyi satar. Seviye yükseldikçe nesnelerin fiyatı düşer.

    Uyarı: Birlik konutunda bulunan bütün görevlilerin geliştirilmesi ve kullanımı için gerekli olan Etin yalnızca birlik müsabakaları veya Etin birlik görevleri yoluyla kazanılabilir.

    Görevli Ayarları:

     

    Birlik konutunuzda bulunan görevlileri geliştirebilirsiniz. Bunun için bir geliştirme ücreti ödemeniz gerekir ve görevlinin kullanım ücreti de artar. Bu işlem yalnızca yetkili birlik üyeleri tarafından gerçekleştirilebilir. Masraflar haftalık server bakımı sırasında otomatik olarak birlik hesabından kesilecektir.

    Görevli Bilgileri

    Bu menüde konuttaki görevlilerin masraflarını takip edelebilirsiniz. Birlik deposu, demirci ve eczacı dışındaki görevlilerin haftalık bir masrafları yoktur. Bu masraflar her hafta konut kirası ile birlikte birlik hesabından düşülür. Bu menüde ayrıca görevlilerin seviyeleride takip edilebilir.



     

    Görevli Ayarları

    Bu menüden birlik konutunuzdaki görevlilerin seviyelerini geliştirebilirsiniz. Geliştirme hakkı yalnızca birlik lideri veya rütbesi 2 olan birlik üyeleri tarafından gerçekleştirilebilir. Görevlilerin seviyeleri yeniden düşürülemez!
     


     

  5. Toplam Etin – Birliğin sahip olduğu Etin miktarı.
  6. Kalan Etin – Haftalık masraflar düştükten sonra kalan Etin miktarı.
  7. Haftalık Masraf – Birlik konutunun haftalık masraflarının toplamı.

    Birlik Odası:

    Birlik odası birlik müsabakası öncesinde son hazırlıklarınızı yapabileceğiniz yerdir. Müsabakalar başlamadan hemen önce gerekli uyarılar burada gösterilir ve bütün katılımcılar savaşa hazırlanmak için bekleme odasında yerlerini alırlar.

    Birlik odasına gitmek için konuşmanız gereken portal nöbetçilerini bulabileceğiniz yerler:
     

    1. Işık: Ereumana
    2. Öfke: Reikeuseu


    Etin yatırma

    Etin sadece Etin Yönetimi'ne yatırılabilir. Etin öde seçeneğini onaylarsanız çantanızdaki Etin otomatik olarak birlik hesabına yatırılacaktır. Eğer elinizdeki Etin'lerin tamamını yatırmak istemiyorsanız Etin Yönetimi'ne ödeme yapmadan önce elinizdeki Etin'lerin bir kısmını deponuza yerleştirmelisiniz.

  8. Eğer birlik evi sahibi olan bir birlik en son birlik müsabakasında ilk 30 sıra içerisine girememişse o hafta boyunca birlik konutunu kullanamaz ve hesabına Etin yatıramaz.

     

    Zorluk dereceleri

     

    Shaiya'da 4 zorluk derecesi vardır. Eğer oyunu ilk defa oynuyorsanız 'kolay', 'normal' veya 'zor' dereceler arasında tercih yapabilirsiniz. 'Aşırı' derecede karakter yaratabilmeniz için en az bir karakterinizin 'zor' derecede 40.seviyeye ulaşmış olması gerekmektedir.

    'KOLAY' - Bu dereceyi basitçe yeni başlayan oyuncular için bir rehber-derece olarak tanımlayabiliriz. Seviye atlamak daha kolaydır çünkü daha az TP (Tecrübe Puanı) gerektirir. Bu derecede bir karakter maksimum 30. seviyeye ulaşabilir. Oyuncu bir birlik kuramaz ya da bir birliğe katılamaz ve klasların özel yetenekleri bu derecede kullanılamaz. Ayrıca bu derecede 'Korkunç', 'Efsane' veya 'İlahi' nesneleri kullanamazsınız. 'Kolay' derecede atladığınız her seviye için niteliklerinizi arttırmak içi 5 nitelik puanı ve yeni yetenekler almak için 3 yetenek puanı kazanırsınız.

    'NORMAL' - Seviye atlamak için 'kolay' dereceye göre daha fazla TP'ye ihtiyaç duyarsınız, ancak seviye 30 sınırlaması yoktur. 'Kolay' derecedeki bütün nesnelere ek olarak 'Korkunç' nesneleri de bu derecede kullanabilirsiniz. Bu derecede atladığınız her seviyede 'kolay' seviyedeki kadar nitelik ve yetenek puanı kazanırsınız.(seviye başına 5 nitelik puanı ve 3 yetenek puanı)

    'ZOR' - Oyuncular tarafından en çok tercih edilen zorluk derecesidir. Bu derecede seviye atlamak için 'normal' derecede olduğundan daha fazla TP'ye ihtiyaç duyarsınız. Buna karşılık tabii ki daha büyük ödüller kazanırsınız. 'Normal' derecedeki bütün nesnelere ek olarak 'Efsane' nesneleri de bu derecede kullanabilirsiniz. Her seviye için 7 nitelik puanı ve 4 yetenek puanı kazanırsınız.

    'AŞIRI' – Gücün doruklarına erişebileceğiniz bu dereceye ulaşmak beceri ve sabır ister. Seviye başına kazanılan 9 nitelik ve 5 yetenek puanı karakterinizi en güçlülerden biri yapar. Oyunda bulunan bütün nesnelere, hatta 'İlahi' silahlara bile sahip olabilirsiniz. Elbette bu kadar gücün bir bedeli var... 'Aşırı' derecede ölen bir karakter 3 dakika içinde diriltilmesse, ebediyen yok olacaktır ve herşeye en baştan başlamak gerekecektir

     

    .Binekler:

    1- 40 level Normal Mod bineği(At)
    2- 40 level Nadir Normal Mod bineği (Siyah At)
    3- 50 level Zor Mod Bineği (Altın At)
    4- 50 level Nadir Zor Mod Bineği (Gümüş Boynuz)
    5- 50 level Özel Zor Mod bineği (Kutsal Tek boynuz)
    6- 58 level Aşırı Mod bineği (Mavi Zırhlı tekboynuz)
    7- 28 level Normal mod (Snowboard - Geyik)

    This image has been resized. Click to view the full Size Image.This image has been resized. Click to view the full Size Image.

    This image has been resized. Click to view the full Size Image.This image has been resized. Click to view the full Size Image.This image has been resized. Click to view the full Size Image.

    This image has been resized. Click to view the full Size Image.

    This image has been resized. Click to view the full Size Image.

    PELERİNLER

    This image has been resized. Click to view the full Size Image.


    16 level pelerini (NM) : hiç bir stat vermez . EP4 ile birlikte kaldırılacak.
    31 level pelerini (NM) : +10 güç - +10 def veren çeşitleri vardır her pelerin için ayrı bir renk
    33 level pelerini (HM) : +11 güç +11 def verir .
    41 level pelerini (HM) : +13 güç +13 def verir.
    48 level pelerini (HM) : +16 güç +16 def verir.

    Pelerinler eventlerden yada Eventlerden (Aşamalı AP etkinliği - Atla Kazan etkinğili)den kazanılabilir.
     

     

     

     
 
  Bugün 2 ziyaretçi (3 klik) kişi burdaydı!  
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol